fredag 30 mars 2007

Jobbigt läge för rödhökarna

Ajajajajajajaj... Malmö just nu bara trea i kvalserien och nu krävs det hjälp från antingen Björklöven eller Rögle på söndag. Förutom att Malmö själva gör sitt jobb mot Leksand.

När besvikelsen efter den uteblivna segern lagt sig kom nästa smäll: Matchen mellan Leksand och Malmö på söndag kommer inte att TV-sändas, däremot visas de två andra. I och med det har de visat alla Skellefteås matcher utom en under kvalserien, vilket känns lite snedvridet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Först vill jag lida med dig och säga att läget är tungt.. Men det är fortfarande inte kört! Det kanske blir så att en av dom förlorar och då är det öppen gata in i elitserien. Hoppas ska man alltid.

För det andra vill jag ju säga ett stort grattis i efterskott till jubilaren! Du har inte skrivit något på bloggen om ditt firande. Det måste väl ha varit något för bloggens läsare att ta del av?

Vi hade rutålägerplanering hos Lisbeth vilket var bra, men det kommer kännas att du inte är med. Om det nu går, så ska vi göra vårt bästa att klara oss utan dig! Du är oersättbar.. Ha det bra!

Jonny sa...

Skellefteå har ju misslyckats förr i kval så hoppet lever ju fortfarande... Löven kan dessutom ta poäng mot SSK... MIF kan ju rent av vinna kvalserien!

Nåja, jag ska sansa mig. Jag räknar med att det blir allsvenskan nästa år så kan jag förhoppningsvis bli positivt överraskad imorgon.

Tack för gratulationen! Nej, jag har inte skrivit något om min födelsedag, mest för att det inte känns så märkvärdigt. Kan dock så här i efterhand tillägga att två av mina klasser sjöng för mig i torsdags, vilket förstås var jättekul!

Det blir lite trist att missa Rutålägret i sommar, men det är ju inte varje år jag har möjligheten att åka till Kina.