lördag 31 maj 2008

EM-tipset

En tradition för mig är att tippa resultaten i de stora fotbollsmästerskapen. Det började i Norrköping när jag och min kompis Kenneth tippade VM 2002. Det var så kul att vi fortsatte både EM 2004 och VM 2006, då även med min kompis Johan. Nu är det alltså dags igen. Eftersom jag, Johan och Kenneth nu bor utspridda på tre olika orter så får vi se hur det blir med vårt gemensamma tips. Jag kommer i alla fall att lägga in ett tips på hemsidan http://www.masterskaps-tipset.se och uppmanar alla bloggläsare att göra detsamma! Det är en aning bråttom, eftersom EM startar redan om en vecka...

1 kommentar:

Anonym sa...

Fler EM-tips...
Jag å Micke håller på att göra ett eget tips bland oss kompisar i Järna eller med anknytning till Järna! Tänkte skicka det till dig på posten om du är intresserad av att va med. Kostar en tjuga men det är stämning! Jag ska också va med på mästerskapstipset men det är mer ära att vinna mitt eget :)
Har du lust att va med så skicka din hemadress via email till mig så ska jag skicka dig ett brev med infon. Trevlig helg!