onsdag 4 juni 2008

Dagens nostalgi!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag får lägervibbar! Det är ju en klassiker att köpa Loranga på Rutålägret (eftersom inte Fanta finns där)! Blev sjukt törstig nu..

Jonny sa...

Jag måste säga att jag också kopplade Loranga till lägret. Det var grymt många år sedan jag såg en flaska Loranga senast, såg jag blev nästan i extas! Smaken gjorde mig inte heller besviken... :)

Anonym sa...

Jag drack också Loranga för ett tag sen. Det är faktiskt gott.. Jag har helt plötsligt fallit för apelsinläskedrycker dricker det nästan oftare än cola. Och Loranga lär väl nästan vara den bästa...

1. Loranga
2. Fanta
2. Zingo
Väldigt långt ner. Alla apelsindrycker där de väljer att utesluta sockret på insidan och skriva Light på utsidan. Det kan vara det mest osmakliga som finnes.

Jonny sa...

Var placerar sig Jaffa på din lista?

Anonym sa...

Oj jag har helt glömt bort Jaffa!!
Jag undrar om inte Jaffa smyger sig förbi Zingo och upp på en hedrande tredje plats efter Loranga och Fanta...

1. Loranga
2. Fanta
3. JAFFA
4. Zingo

...och ni kan resten...