tisdag 19 juni 2007

Halsning fran Beijing

Hej alla blogglasare!

Befinner mig just nu pa ett litet internethak i Beijing. Efter en dag i den Forbjudna staden, ar jag ganska trott. Imorgon ska jag och Macke se den gigantiska muren. Ska bli spannande.

Ps. Imponerande seger av "Peking" i sondags mot Bunkeflo, hela 6-2! Gardar har nu gjort imponerande 21 mal pa 23 seriematcher for Norrkoping! (I och for sig inte lika imponerande som min reskamrat och kusin Macke, som gjort 1 mal pa 20 minuters spel i division fyra for Hulans IF!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att redan höra från dig! Ni verkar ju ha det bra!

Tror du inte att Macke platsar i nåt lokalt kinesiskt fotbollslag? med sina meriter, menar jag! passa på, han kanske blir kändis!

josephzohn sa...

Skriver dom nåt om Pekings vinst i dom kinesiska sportbladen??

Eller om att solen gick ner i Öster efter ett vulkanutbrott :-)

Anonym sa...

Du, Jön! Jag har en rolig idé till dramat! Du kan historien om när Petrus blir kallad till att bli Jesu lärjunge och näten blir fulla med fisk. Kan jag inte få använda din feta fisk i år igen :) Det skulle va ganska kul att ha honom i ett stort nät *skrattar*

..om nu fisken går att få till Järna innan lägret börjar...