onsdag 2 februari 2005

CS-debuten

För alla er som läst min förra artikel (ja, jag förstår att ni är grymt många!), vill jag här meddela att min CS-debut i lördags var helt ok. Det tog ett litet tag innan jag började greppa hur det fungerade, men sen gick det ganska bra. Det svåraste var förstås att kunna alla kortkommandon som behövdes för att utnyttja spelets möjligheter, men jag lärde mig en del efter hand tack vare bra assistans från mer rutinerade CS-are.

Årsmötet gick också helt ok, och igår var det dags för ytterligare ett. Den här gången gällde det KDU Norrköping. Inga större överraskningar hände, jag blev omvald som kassör och vi bytte som planerat ordförande. Det mest oväntade var väl att en av medlemmarna meddelade att han lämnar förbundet. Trist, men "life goes on"....

Handbollen vill jag helst inte kommentera... men känner mig ändå tvungen för att ni inte ska tro att jag är hatisk mot det svenska landslaget. Jag tycker tvärtom att det har varit kul att se hur bra de kan spela under vissa perioder och tycker att det lovar gott inför framtiden.

Ha det bra tills nästa gång!

Inga kommentarer: