söndag 26 augusti 2007

Så här slutar Serie A...

På begäran av Nurp, och utan att ha kollat in resultaten från igår, kommer här mitt tips av Serie A säsongen 07/08:

1. Milan
2. Inter
3. Roma
4. Juventus
5. Fiorentina
6. Lazio
7. Sampdoria
8. Palermo
9. Udinese
10. Atalanta
11. Napoli
12. Empoli
13. Torino
14. Genoa
15. Livorno
16. Parma
17. Reggina
18. Catania
19. Cagliari
20. Siena

Nu väntar jag med spänning på ditt tips, Nurp! Och förresten, andra bloggbesökare får självklart också slänga in ett tips!

3 kommentarer:

josephzohn sa...

Hur slutar La Liga??

Anonym sa...

Vilken besvikelse att Inter började med bara 1-1 mot Udinese, men samtidigt får jag va nöjdå då dom var det enda laget som Inter inte lyckades besegra förra året. Förstår inte dig som hånar mig helt öppet genom att slänga Milan överst på tronen! Det får inte ske. Så här kommer det att sluta:

1. Inter
2. Milan
3. Roma
4. Juventus
5. Lazio
6. Fiorentina
7. Udinese
8. Livorno
9. Sampdoria
10. Palermo
11. Atalanta
12. Torino
13. Parma
14. Cagliari
15. Catania
16. Napoli
17. Reggina
18. Empoli
19. Genoa
20. Siena

När jag nu skrev ner detta insåg jag att vi har tippat ganska lika varandra. Det är bara några få som skiljer sig stort, som Empoli och Napoli. Vi får väl se vem som har mest rätt till slut.

Anonym sa...

Gött att se att din tippning verkar gå åt skogen! Syftar på Milan som ligger långt efter halvvägs in i serien. Inter leder stadigt i alla fall :)