fredag 7 april 2006

Tillbaka!

Nu var det länge sen jag skrev nåt här och den största orsaken till det är att jag förra helgen flyttade ca 6 mil norrut från Norrköping till Nyköping. Igår kunde jag hämta ut mitt comhem-modem och återfå kontakten med bloggen!

Jag börjar känna mig hemma i den nya lägenheten och det är verkligen skönt att kunna vara hemma 5 minuter efter att jag slutat på skolan!

Så till onsdagens stora glädjeämne: Malmö Redhawks är tillbaka i Elitserien!!! Efter att IFK Norrköping efter tre år i Superettan inte lyckats återvända till Allsvenskan tvivlade jag på att mina favoritlag kan klättra uppåt i serietabellen, men i onsdags visade Malmö att det går! Nu är det bara att hoppas att IFK Norrköping tar klivet upp i höst, så blir 2006 ett år att minnas!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen!

Jonny sa...

Syftar du på att Malmö är tillbaka i Elitserien? :)

Anonym sa...

Hehe! Nej du, glöm det :P Din blogg blev uppdaterad till sist. Men två-tre veckors stillestånd på sidan fick även mig att börja vackla. Hoppas att du snart skriver igen så att du inte förlorar din trognaste läsare (och kanske din enda?) ;)